• 07-03-2018, 20:28:56
    #1
    Merhabalar, yüzümde küçük sivilce çukurları vardı.Doktora gittim ve bir aletle yüzeme birşey yaptı yüzüm kabuk tutacakmış bu şekilde iyileşme oluyormuş.Şimdi bu zaman içerisinde yüzümü yıkamalı mıyım?
  • 15-10-2018, 22:19:00
    #2
    Konuyu yukarı taşıyayım cildiye doktoru olan varmı acaba?
  • 15-10-2018, 22:27:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, yüzümde küçük sivilce çukurları vardı.Doktora gittim ve bir aletle yüzeme birşey yaptı yüzüm kabuk tutacakmış bu şekilde iyileşme oluyormuş.Şimdi bu zaman içerisinde yüzümü yıkamalı mıyım?
    sonuç var mı hocam?
    bende de yanak tarafında 4,5 tane var etkisi oluyor mu
  • 16-10-2018, 07:28:02
    #4
    theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuç var mı hocam?
    bende de yanak tarafında 4,5 tane var etkisi oluyor mu
    Ben yaza girdik diye bıraktım sadece kışın oluyormuş.Yüzümdeki çukur yerleri yaktı ve kabul bağlıyor yenilenmesi için ben 3 seanstan pek bir şey anlamadım aynı gibi.Bu işlemleri devlet hastanesi yapıyor bide.Özelde hiç ilgilenmemişlerdi



    oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu yukarı taşıyayım cildiye doktoru olan varmı acaba?
    İstanbulda isen öneri yapayım devlet cildiye doktoru özellere bin basar