Merhabalar, yüzümde küçük sivilce çukurları vardı.Doktora gittim ve bir aletle yüzeme birşey yaptı yüzüm kabuk tutacakmış bu şekilde iyileşme oluyormuş.Şimdi bu zaman içerisinde yüzümü yıkamalı mıyım?