Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, yüzümde küçük sivilce çukurları vardı.Doktora gittim ve bir aletle yüzeme birşey yaptı yüzüm kabuk tutacakmış bu şekilde iyileşme oluyormuş.Şimdi bu zaman içerisinde yüzümü yıkamalı mıyım?
sonuç var mı hocam?
bende de yanak tarafında 4,5 tane var etkisi oluyor mu