sonuç var mı hocam?
bende de yanak tarafında 4,5 tane var etkisi oluyor mu
Ben yaza girdik diye bıraktım sadece kışın oluyormuş.Yüzümdeki çukur yerleri yaktı ve kabul bağlıyor yenilenmesi için ben 3 seanstan pek bir şey anlamadım aynı gibi.Bu işlemleri devlet hastanesi yapıyor bide.Özelde hiç ilgilenmemişlerdi
Konuyu yukarı taşıyayım cildiye doktoru olan varmı acaba?
İstanbulda isen öneri yapayım devlet cildiye doktoru özellere bin basar