• 07-03-2018, 17:05:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Halen öğrenciyim ve kendi emeğimle biriktirdiğim para ile yolda bırakmayacak ama acil ihtiyaçlarımı karşılayacak bir araba almak istiyorum. Malum insanlık hali ve artık bir araba şart hemen her eve. Hem yakıtı az yedek parçası ucuz araba önerilerinize açığım. Mutlaka forumda arabadan anlayan kişiler vardır. Onların fikirlerine inanıyorum.
    Ekleme: Belirtmeyi unutmuşum: Manuel.
  • 07-03-2018, 17:08:35
    #2
    Kontrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halen öğrenciyim ve kendi emeğimle biriktirdiğim para ile yolda bırakmayacak ama acil ihtiyaçlarımı karşılayacak bir araba almak istiyorum. Malum insanlık hali ve artık bir araba şart hemen her eve. Hem yakıtı az yedek parçası ucuz araba önerilerinize açığım. Mutlaka forumda arabadan anlayan kişiler vardır. Onların fikirlerine inanıyorum.
    hocam otomatik mi manuel mi ?
  • 07-03-2018, 17:10:19
    #3
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Hocam merhaba
    Bu fiyatlara doğan şahin marka araç alırsınız. Ayağınızı yerden keser ama sanayiden de çıkamazsınız. Hele hele Allah göstermesin kaza sırasında kurtulma şansın yok... Araba ikiye ayrılma olasılığı %70 %80...
    Eğer woswagen polo 98 model filan alabilirsiniz. Ama temizini de 20k civarında. Oda sizi sanayiyi sık ziyaret etmenizi saglayacaktır. Arabaya bineceğim orta halli olacak derseniz 25k gözden çıkarın
  • 07-03-2018, 17:12:22
    #4
    fiat uno al
  • 07-03-2018, 17:14:19
    #5
    Bence bu fiyatlara en iyi araç tipo'dur. Klimalı, hidrolik direksiyon ve bir çok güzel özellik. Zamanında babamlarda vardı, çok severdim. Tavsiye ederim.
  • 07-03-2018, 17:19:09
    #6
    Eğer bulabilirseniz 97 model toyota corolla gli alabileceğin en iyi araba olur. 16 veya 17bin civarı paraya alabilirsiniz
  • 07-03-2018, 17:22:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Corolla'cılar sosyal medyada öyle bir rant yarattı ki, 16-17 ye pek işe yarar bir Corolla olabileceğini pek düşünemiyorum, @bilcoder le aynı fikirdeyim, temiz bir tipo iyidir, elde nakitte kalır, kullanıcısını üzmeyecek bir araçtır
  • 07-03-2018, 17:25:49
    #8
    Hyundai Getz olabilir çok az yakıtı var pek sanayiye de girmez ama bütçe artarsa Corallaya bakılabilir.
  • 07-03-2018, 17:26:46
    #9
    Hocam Ankaradayım 93 Model Honda Civic Otomatik var. Geçenlerde 4 Bin TL Harcama yaptım. Tüm şanzuman, motor, vs.. ağır bakımlarını yaptırdım. Borcumdan dolayı satacağım. Satılık yazılarını yazdım ama bir türlü asmaya kıyamıyorum. Piyasası 15-16 Bin TL .Öğrenciyseniz size 14,750 ye veririm.