Hocam Ankaradayım 93 Model Honda Civic Otomatik var. Geçenlerde 4 Bin TL Harcama yaptım. Tüm şanzuman, motor, vs.. ağır bakımlarını yaptırdım. Borcumdan dolayı satacağım. Satılık yazılarını yazdım ama bir türlü asmaya kıyamıyorum. Piyasası 15-16 Bin TL .Öğrenciyseniz size 14,750 ye veririm.