Corolla'cılar sosyal medyada öyle bir rant yarattı ki, 16-17 ye pek işe yarar bir Corolla olabileceğini pek düşünemiyorum, @bilcoder le aynı fikirdeyim, temiz bir tipo iyidir, elde nakitte kalır, kullanıcısını üzmeyecek bir araçtır