Halen öğrenciyim ve kendi emeğimle biriktirdiğim para ile yolda bırakmayacak ama acil ihtiyaçlarımı karşılayacak bir araba almak istiyorum. Malum insanlık hali ve artık bir araba şart hemen her eve. Hem yakıtı az yedek parçası ucuz araba önerilerinize açığım. Mutlaka forumda arabadan anlayan kişiler vardır. Onların fikirlerine inanıyorum.
Ekleme: Belirtmeyi unutmuşum: Manuel.