Bence bu kadar takmana gerek yok.Zamanla çıkar elbette örneğin ben hiç olmamasını isterdim sevmiyorum çünkü bir de kesmeye üşaniyorum batıyor falan ama insan olmayınca istiyor...
Bu kadar takma zamanla olur elbette
Aslında Türk milleti sakal özürlüdür genel anlamda, çok matah bir şey de değil 31 yaşındayım berbere gittiğim zaman ben de sakal tıraş parası pek ödemem çünkü bende de yok. Hayır yama yama bir sağda bir solda çıkıyor enteresan. Hç çıkmasa daha iyi.