• 05-02-2018, 22:39:14
    #1
    Platin üye
    Konu kilitlenebilir.
  • 05-02-2018, 22:39:45
    #2
    Çıkması mı lazım?
  • 05-02-2018, 22:39:55
    #3
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    Sürekli jiletle tras ol elbet çıkar
  • 05-02-2018, 22:41:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    20 yaşındayım benim de çıkmıyor. Belli bi süreden sonra da dert etmemeye başladım. Şimdi yeni yeni çıkmaya başladı. Gören 16 17 yaşında zannediyor ama çokta umrumda değil
  • 05-02-2018, 22:41:15
    #5
    Platin üye
    mamifilm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkması mı lazım?
    Aynen hocam 1.92 boy 85 kilo olunca sırıtıyor
  • 05-02-2018, 22:41:38
    #6
    Bazılarının çıkmıyor, jiletle pek alâkası yok. Ben 28 yaşındayım. Birkaç tüy haricinde sakal bıyık yok bende de. Bunun hastanede bir de dalı vardı, ben gitmedim. Sakalın olup da ne yapacaksın daha çok derdi var o işin.
  • 05-02-2018, 22:42:14
    #7
    Kardeşim eğer senin için çok sorun değil ise bırak çıkmasın Eğer illa çıkmasını istiyorum diyorsan haftada 2 kere fialn jilet ile traş ol zaman ile sakalların çıkacakdır. Eğer jilet işe yaramıyor ise makine ile tarş olmayı dene benimde çıkmıyor idi ne zaman makine ile traş olmaya başladım isem sakalarım hem kalınlaştı hemde çıkmaya başladı.
  • 05-02-2018, 22:43:01
    #8
    22 yaşındayım, beyaz çıkıyor hiç çıkmaması daha iyi

    https://www.instagram.com/p/BYNYrbZA...n-by=mhsnaslan
  • 05-02-2018, 22:43:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ben 17 Yaşındayım. Bir hevesle jilet vurmaya başladım 6-7 kereden sonra artık baş edemez oldum Artık kesmiyorum.