• 05-02-2018, 22:43:25
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Askere gidince dua edersin iyi ki sakalım yok diye
  • 05-02-2018, 22:43:57
    #11
    Köse değilsen belli bir süre sonra illaki çıkar 22-23 e kadar illa çıkar, zaten köse isen hiç bir türlü çıkmaz.
  • 05-02-2018, 22:45:05
    #12
    Sakalı olanlara el kaide sıfatını takıyorlar. Olmayanlarda çıkmasını istiyor Bu ülkeyi çözemedim
  • 05-02-2018, 22:45:56
    #13
    Lisedeydik 16 yaşında sınıf arkadaşımın 30 yaşında adam gibi sakalı çıkardı ben şimdi 27 yaşımdayım sakalım var ama onun kadar gür değil. Herkes de öyle olmak zorunda değil. Takma fazla, er geç çıkacak.
  • 05-02-2018, 22:48:26
    #14
    En iyisi çıkmaması kessemmi kesmesem mi diye arafta kalıyorum
  • 05-02-2018, 22:48:50
    #15
    Platin üye
    Yazılanları okuyup beğeniyorum. Cıkmayınca dert ediorsunuz hocalarım öyle demeyin
  • 05-02-2018, 22:49:45
    #16
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21 yaşindayım. Sakallarım çıkmıyor. Sarimsak haricinde önerebileceğiniz bir şeyler varmı?
    Üzüm üzüme baka baka kararır, avatarını değiştirmen lazım o avatar ile olmaz
  • 05-02-2018, 22:50:40
    #17
    22 yaşındayım bugün tıraş olsam yarın sabah biraz çıkıyor deli ediyor yani çıkması bir dert çıkmaması bir dert
  • 05-02-2018, 22:54:30
    #18
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam 1.92 boy 85 kilo olunca sırıtıyor
    Yanlış düşünüyorsunuz ama yine de siz bilirsiniz söz söylemek benim haddime değil. Sizin bu takıntılığınız şuna benziyor; Slikon göğüs, dudak yaptıran kadınlar gibi. Kendi doğanızı değiştirmekle uğraşmayın, çıkacağı varsa çıkar. Benimki de geç çıkmıştı, pekte umrumda değildi.