Bence bu kadar takmana gerek yok.Zamanla çıkar elbette örneğin ben hiç olmamasını isterdim sevmiyorum çünkü bir de kesmeye üşaniyorum batıyor falan ama insan olmayınca istiyor...
Bu kadar takma zamanla olur elbette