Teman Ninja Çalışmayın almayın....
Merhaba arkadaşlar 2 gündür 1 tema kuracaklar demo siteye bakıyorum kurdukları siteye bakıyorum alakası yok. Tema ile ilgili detaylı bilgi de vermiyorlar. Yani her türlü bizi kendilerine baglıyorlar. Temanızı istemiyorum ödememi geri iyade edin diyorum bana verilen cevap ödeme iyadesi yoktur. madem iyade yok hizmet ver arkadaşım diyorum bir yanıt yok. Şikayetçiyim kart ile ödeme yaptım ne yapabilirim ?
Teman Ninja Çalışmayın almayın....
6
●327
- 21-10-2017, 16:21:30
- 21-10-2017, 16:33:15Chargeback yapabilirsiniz. Bankaya gidip itiraz formu doldurun, ödeme karşılığında hizmet alamadığınızı detaylıca bildirin. Ek olarak Maliyeyi arayıp, para karşılığında hizmet alamadığınızı ve tarafınıza bir fatura iletilmediğini belirtin. Sonrasında ilgili işlemleri hemen yapacaklardır😉😊
- 21-10-2017, 16:43:58bu firmanın ilk vukuatı değil ki bu, sürekli aynı tip şikayetler..MersinWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buyur hocam..
- 21-10-2017, 16:45:52arkadaşlar forumda ne kadar sıkıntı yaşayanlar var ise aynı gün anlaşıp suc duyurusunda bulunalıum derim. Çoğunluk olursa dikkate alınır bencewptolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2017, 16:57:01r10 da varsa uzaklaştırılmalı bence dediğim gibi magdur olanların hepsi aynı anda şikayet etmeli
