• 21-10-2017, 16:21:30
    #1
    Teman Ninja Çalışmayın almayın....
    Merhaba arkadaşlar 2 gündür 1 tema kuracaklar demo siteye bakıyorum kurdukları siteye bakıyorum alakası yok. Tema ile ilgili detaylı bilgi de vermiyorlar. Yani her türlü bizi kendilerine baglıyorlar. Temanızı istemiyorum ödememi geri iyade edin diyorum bana verilen cevap ödeme iyadesi yoktur. madem iyade yok hizmet ver arkadaşım diyorum bir yanıt yok. Şikayetçiyim kart ile ödeme yaptım ne yapabilirim ?
  • 21-10-2017, 16:31:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    aynısını banada yaptılar ya 180 lira para verdim birde demo ile verilen temanın alakası yok bile yok. zor duruma soktular beni domainle ve emeğim çöp oldu gitti söylediğinde ise güncelleme gelecek yok böyle yok şöyle diyor hep yalan ...
  • 21-10-2017, 16:33:15
    #3
    Chargeback yapabilirsiniz. Bankaya gidip itiraz formu doldurun, ödeme karşılığında hizmet alamadığınızı detaylıca bildirin. Ek olarak Maliye’yi arayıp, para karşılığında hizmet alamadığınızı ve tarafınıza bir fatura iletilmediğini belirtin. Sonrasında ilgili işlemleri hemen yapacaklardır😉😊
  • 21-10-2017, 16:43:58
    #4
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    MersinWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teman Ninja Çalışmayın almayın....
    Merhaba arkadaşlar 2 gündür 1 tema kuracaklar demo siteye bakıyorum kurdukları siteye bakıyorum alakası yok. Tema ile ilgili detaylı bilgi de vermiyorlar. Yani her türlü bizi kendilerine baglıyorlar. Temanızı istemiyorum ödememi geri iyade edin diyorum bana verilen cevap ödeme iyadesi yoktur. madem iyade yok hizmet ver arkadaşım diyorum bir yanıt yok. Şikayetçiyim kart ile ödeme yaptım ne yapabilirim ?
    bu firmanın ilk vukuatı değil ki bu, sürekli aynı tip şikayetler..

    buyur hocam..

  • 21-10-2017, 16:45:52
    #5
    wptolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynısını banada yaptılar ya 180 lira para verdim birde demo ile verilen temanın alakası yok bile yok. zor duruma soktular beni domainle ve emeğim çöp oldu gitti söylediğinde ise güncelleme gelecek yok böyle yok şöyle diyor hep yalan ...
    arkadaşlar forumda ne kadar sıkıntı yaşayanlar var ise aynı gün anlaşıp suc duyurusunda bulunalıum derim. Çoğunluk olursa dikkate alınır bence
  • 21-10-2017, 16:55:13
    #6
    bu firma meşhurdur zaten, temayı alırsınız bi süre sonra lisansı iptal ederler ve sizden tekrar lisans parası isterler. En ufak destekte yine destek parası isterler.

    r10dan tanıdığım kadarıyla en şeref.... firmalardan bir tanesi.
  • 21-10-2017, 16:57:01
    #7
    r10 da varsa uzaklaştırılmalı bence dediğim gibi magdur olanların hepsi aynı anda şikayet etmeli