wptolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynısını banada yaptılar ya 180 lira para verdim birde demo ile verilen temanın alakası yok bile yok. zor duruma soktular beni domainle ve emeğim çöp oldu gitti söylediğinde ise güncelleme gelecek yok böyle yok şöyle diyor hep yalan ...
arkadaşlar forumda ne kadar sıkıntı yaşayanlar var ise aynı gün anlaşıp suc duyurusunda bulunalıum derim. Çoğunluk olursa dikkate alınır bence