Teman Ninja Çalışmayın almayın....
Merhaba arkadaşlar 2 gündür 1 tema kuracaklar demo siteye bakıyorum kurdukları siteye bakıyorum alakası yok. Tema ile ilgili detaylı bilgi de vermiyorlar. Yani her türlü bizi kendilerine baglıyorlar. Temanızı istemiyorum ödememi geri iyade edin diyorum bana verilen cevap ödeme iyadesi yoktur. madem iyade yok hizmet ver arkadaşım diyorum bir yanıt yok. Şikayetçiyim kart ile ödeme yaptım ne yapabilirim ?