Konu
Teman Ninja Çalışmayın almayın....
21-10-2017, 16:55:13
#6
gangan
bu firma meşhurdur zaten, temayı alırsınız bi süre sonra lisansı iptal ederler ve sizden tekrar lisans parası isterler. En ufak destekte yine destek parası isterler.
r10dan tanıdığım kadarıyla en şeref.... firmalardan bir tanesi.