Merhaba Arkadaşlar,
Kıl dönmesi olan bir arkadaşım var ve tekrarladı 4 yıl geçtikten sonra arada bir ağrı olduğunu söylüyor. Kontrol için hastaneye gittigindede (5 farkli) ameliyat olmadan bilemeyiz goremeyiz demişler. Açık ameliyat ta olabilirmiş tavsiyesi olan var mı ?
İyi çalışmalar...
Kıl dönmesi ameliyatı
22
●1.121
- 04-10-2017, 23:21:29
- 04-10-2017, 23:34:37Üyeliği durdurulduHocam bende kıl dönmesi oldum.. Tam 1 yıl katlandım. Ağrı , kanama vs ama sonra deliklerden akan iltihaplarla 1 yıl sonunda çıktı yavaş yavaş. Ameliyat olmam için çok ısrar ettiler ben olmadım kendisi çıkacak o kıl diye
ve öylede oldu şuan Elhamdülillah hiçbir sıkıntım yok. Keşke hiç ameliyat olmasa idi... Kılı irin kendisi atıyor yavaş yavaş ama dediğim gibi acı ve sürekli akıntıya katlanmak gerek. ve pis kokusuna
- 04-10-2017, 23:41:59Akıntı 1 defa olmuş onun dışında şişkinlik var. Bilemediği şey orada iltihab mi yoksa kil dönmesi mi onu bilemiyorlar
- 04-10-2017, 23:53:45Üyeliği durdurulduHocam ara sıra ordaki delikler kapanıyordu.. Akıntı dışarı çıkmayınca şişiyor ve belirli bir süre sonra en hassas yerden tekrar patlatıp "tabi bundan sizin haberiniz olmuyor" dışarı akıyor. Ondan sonra rahatlatır bence doktorların da bilmemesi garibime gitti bu olayı. Bi tavsiyede bulunmak isterdim ama şahsen sağlık meselesi olunca fikir verkmekten çekiniyorum... Alet edavat olsa korkmadan ne pahasına olursa olsun söylerim derim şöyle yap kırılırsa parasını öderim diye ama malesef karşımızdaki insan en ufak bi hata götürür mazallah. O yüzden fikir vermek istemiyorum.. Doktorlar ne kadar doğrucudur o da tarsışılır ama tek diyceğim şey keşke baışına böyle birşey gelmeseydi Rabbim Şifa Verir İnşallah
- 04-10-2017, 23:59:41Her halukarda da oranın o enfektif kistten temizlenmesi gerekiyor. Maalesef KDS tekrarlayabiliyor bu şekilde.
@metinciris; hocam bilgi verebilir bu konuda. - 05-10-2017, 00:01:34Arkadaşlar güzel yorumlarınız için teşekkürler birisi siyah merhem denilen ilacı sür eğer iltihab ise 2 gunde cikar demişti onuda deneyecem diyor en kotu ameliyat olucak tekrardan bilgi için teşekkür ederim
- 05-10-2017, 00:05:12Üyeliği durdurulduAman sakın ha kara merhem kullanma hocam mahfeder o çok sıkıntılı bi ilaç ben o hatayı yaptım mahvetti popişimiOzgurCimen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sakın ha ama sakın mahfedyor bak. Burda tecrübe konusuyor...
- 05-10-2017, 00:11:48SelamlarWebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında kıl içeri dönmüyor.
Dış derimize benzeri epitel yapı, deri altında büyüyor. İçinde kıllar olduğundan kıl dönmesi halk tabiri kullanılıyor. Kuyruk sokumuna yakın yerde sık oluyor. Bazen de koltuk altında.
Eğer epitel tam çıkarılamamış ise ne yazık ki nüksedebilir. Nüks oranını bilemem, nadir olmalı
Ameliyat ile nüks bölgesi epitel kalıntısından tamamen temizlenmesi gerekiyor. Muhtemel derinde nüksetmiştir. İçini açmadan bilemez. Merhemler o içerdeki epiteli iyileştiremez.
ve öylede oldu şuan Elhamdülillah hiçbir sıkıntım yok. Keşke hiç ameliyat olmasa idi... Kılı irin kendisi atıyor yavaş yavaş ama dediğim gibi acı ve sürekli akıntıya katlanmak gerek. ve pis kokusuna