Hocam ara sıra ordaki delikler kapanıyordu.. Akıntı dışarı çıkmayınca şişiyor ve belirli bir süre sonra en hassas yerden tekrar patlatıp "tabi bundan sizin haberiniz olmuyor" dışarı akıyor. Ondan sonra rahatlatır bence doktorların da bilmemesi garibime gitti bu olayı. Bi tavsiyede bulunmak isterdim ama şahsen sağlık meselesi olunca fikir verkmekten çekiniyorum... Alet edavat olsa korkmadan ne pahasına olursa olsun söylerim derim şöyle yap kırılırsa parasını öderim diye ama malesef karşımızdaki insan en ufak bi hata götürür mazallah. O yüzden fikir vermek istemiyorum.. Doktorlar ne kadar doğrucudur o da tarsışılır ama tek diyceğim şey keşke baışına böyle birşey gelmeseydi Rabbim Şifa Verir İnşallah