Hocam bende kıl dönmesi oldum.. Tam 1 yıl katlandım. Ağrı , kanama vs ama sonra deliklerden akan iltihaplarla 1 yıl sonunda çıktı yavaş yavaş. Ameliyat olmam için çok ısrar ettiler ben olmadım kendisi çıkacak o kıl diye

ve öylede oldu şuan Elhamdülillah hiçbir sıkıntım yok. Keşke hiç ameliyat olmasa idi... Kılı irin kendisi atıyor yavaş yavaş ama dediğim gibi acı ve sürekli akıntıya katlanmak gerek. ve pis kokusuna