• 07-10-2017, 13:32:57
    #19
    bende kıl dönmesi ameliyatı oldum, geçiktirdim baya ilk başlarda erken ameliyat olunursa lazer yöntemi var ertesi gün tekrar kalkıp işine normal hayatına devam edebiliyorsun, geçiktirdiğim için flep kaydırma yöntemi oldum 2 ay oldu yaralarım kapandı ama baya izi kalıyor, her yerden ameliyat olup rahat atlatırsın ama kıl dönmesi çok kötü, lavabo ihtiyacını karşılamak çok zor oluyor sırt üst yatamıyorsun, yan yatıp rahat olmuyorsun robot gibi durman lazım.
  • 07-10-2017, 17:12:48
    #20
    Durumu tahmin edebiliyorum arkadaşın yanına gittiğimde iki büklüm ayakta duruyordu bazı kişilerde bize yağ bezesi oluşuyor oda çok sıkıntı teşekkür ederim yorumlar için arkadaşlar...
  • 07-10-2017, 19:55:29
    #21
    Evde kendin de halledebiliyormuşsun bu işi. http://ibrahimsaracoglukurleri.net/k...el-tedavi.html
  • 07-10-2017, 20:11:33
    #22
    @hepyasemin; öyle bir şey yok bir link için yanlış yönlendirmeyin, vebali var.

    Bahsi geçen hastalığı o kadar hafife almayın ne kadar erken DOKTOR TEDAVİSİ o kadar kısa sürede iyileşme, ileride sağlıklı ve kaliteli yaşam.
  • 07-10-2017, 20:59:48
    #23
    linkteki videoyu izlediniz mi ? Prof.Dr.İbrahim Saraçoğlunun videosunu. kılın nasıl çıkarılacağını tarif ediyor. Bu da başka bir programın videosu. Merak eden izlesin.
    https://www.youtube.com/watch?v=xO8cTkjjd4Q