bende kıl dönmesi ameliyatı oldum, geçiktirdim baya ilk başlarda erken ameliyat olunursa lazer yöntemi var ertesi gün tekrar kalkıp işine normal hayatına devam edebiliyorsun, geçiktirdiğim için flep kaydırma yöntemi oldum 2 ay oldu yaralarım kapandı ama baya izi kalıyor, her yerden ameliyat olup rahat atlatırsın ama kıl dönmesi çok kötü, lavabo ihtiyacını karşılamak çok zor oluyor sırt üst yatamıyorsun, yan yatıp rahat olmuyorsun robot gibi durman lazım.