• 18-09-2017, 15:53:50
    #19
    Başlıktan öyle anlayınca açıklama isteği duydum pardon

    Tabiki arkadaşların dediği gibi bir Api lazım. Ama sen api ile yine numara yollicaksın, karşı taraf o numara ile yine aynı barkodu üretip fişe falan basacak, api ile iki sistem konuşurken barkodda işli olan o numarayı kullanır, işlem numarası, Yani ortada bi generate>encode>decode>generate durumu var kısaca
  • 18-09-2017, 19:58:48
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Hocam konuya gercekten yardim edebilirim belki diye girdim ama inanin ne istediginizi ne sordugunuzu gercekten anlamadim. Anladim diye tum mesajlari okudum ama daha cok kafam karisti. Barkoddan kastiniz takip numarasi mi?

    Neyse, ben bir kac bilgi vereyim, biz aras ile calistik, kargolari gelip aldiktan 3-4 saat sonra bize mail ile butun takip numaralarini atiyolardi bizde elle giriyorduk. En temizi bu. Obur turlu karisiyo ediyo cok ugrasiyoduk
  • 19-09-2017, 10:47:10
    #21
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konuya gercekten yardim edebilirim belki diye girdim ama inanin ne istediginizi ne sordugunuzu gercekten anlamadim. Anladim diye tum mesajlari okudum ama daha cok kafam karisti. Barkoddan kastiniz takip numarasi mi?

    Neyse, ben bir kac bilgi vereyim, biz aras ile calistik, kargolari gelip aldiktan 3-4 saat sonra bize mail ile butun takip numaralarini atiyolardi bizde elle giriyorduk. En temizi bu. Obur turlu karisiyo ediyo cok ugrasiyoduk
    Benimde kafam karıştı, ondan çıkamıyorum içinden.
    Ama takip no değil, kurumsal üyeliğim var kendim alıp manuel girebiliyorum, yani sizinle birebir aynı ama konu bu değil,

    Hepsiburaya ya da n11 veya gittigidiyordan ürün almışsınızdır. Kargolandığı zaman otomatik mesaj geliyor, kargoya verildi diye.

    Sistem bir barkod oluşturuyor, kargo firması o numarayı girdiğinde otomatik olarak kargolanmış oluyor, tam olarak bu sistemi düşünüyorum.

    Yani sitemiz üzerinden barkod oluşacak, kargo firması o numarayı girince kargolanmış olacak.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:47:10 -->-> Daha önceki mesaj 10:45:28 --

    serhatrmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlıktan öyle anlayınca açıklama isteği duydum pardon

    Tabiki arkadaşların dediği gibi bir Api lazım. Ama sen api ile yine numara yollicaksın, karşı taraf o numara ile yine aynı barkodu üretip fişe falan basacak, api ile iki sistem konuşurken barkodda işli olan o numarayı kullanır, işlem numarası, Yani ortada bi generate>encode>decode>generate durumu var kısaca
    Hocam peki Api kodu derken, standart api ile yapılabilir mi? Yoksa farklı bir api vermelerimi gerekiyor.

    Yani standart api koduyla kendi yaptığımız olur mu?
    Asıl merak ettiğim bu...