Hocam konuya gercekten yardim edebilirim belki diye girdim ama inanin ne istediginizi ne sordugunuzu gercekten anlamadim. Anladim diye tum mesajlari okudum ama daha cok kafam karisti. Barkoddan kastiniz takip numarasi mi?

Neyse, ben bir kac bilgi vereyim, biz aras ile calistik, kargolari gelip aldiktan 3-4 saat sonra bize mail ile butun takip numaralarini atiyolardi bizde elle giriyorduk. En temizi bu. Obur turlu karisiyo ediyo cok ugrasiyoduk