Başlıktan öyle anlayınca açıklama isteği duydum pardon
Tabiki arkadaşların dediği gibi bir Api lazım. Ama sen api ile yine numara yollicaksın, karşı taraf o numara ile yine aynı barkodu üretip fişe falan basacak, api ile iki sistem konuşurken barkodda işli olan o numarayı kullanır, işlem numarası, Yani ortada bi generate>encode>decode>generate durumu var kısaca