Merhaba
2 yıllık ön lisans makine mezunuyum. Askerliği kısa dönem yapmak için açıktan 4 yıla tamamlamak istiyorum. Bu açığa yazılma işlemleri nasıl oluyor acaba ? İkinci üniversite kapsamında yazılınca sanırım askerlik tecil olmuyormuş Dikey geçiş olarak başvurmak gerekiyormuş fakat lisans bölümleri için tercihi ösym den yapmamız mı gerekiyor ?
Daha önce böyle bir durumla karşılaşıp halleden arkadaşlar yardımcı olursa mutlu olurum.
Dgs puanlarım bu şekilde

2 yıllık ön lisans makine mezunuyum. Askerliği kısa dönem yapmak için açıktan 4 yıla tamamlamak istiyorum. Bu açığa yazılma işlemleri nasıl oluyor acaba ? İkinci üniversite kapsamında yazılınca sanırım askerlik tecil olmuyormuş Dikey geçiş olarak başvurmak gerekiyormuş fakat lisans bölümleri için tercihi ösym den yapmamız mı gerekiyor ?
Daha önce böyle bir durumla karşılaşıp halleden arkadaşlar yardımcı olursa mutlu olurum.
Dgs puanlarım bu şekilde


