İkinci üniversite için önlisans mezunu iseniz ön lisans bölümü seçebilirsiniz. DGS'ye girip aynı bölümün lisans programı için çabalamalısınız. Ancak yüzdeler çok düşük olduğu için DGS ile geçiş zor oluyor. Mayıs Haziran gibi Ösym sitesinden DGS başvurularını kontrol edin. Belki daha erken. Ek olarak Açıköğretim askerliği ertelemiyor bilginiz olsun.
DGS puanınız mezun olduğunuz önlisans bölümünün lisans bölümüne yetiyorsa ösym aday işlemlerinden başvurunuzu yapabilirsiniz.
Açıköğretim askerliği ertelemiyor derken neye dayanarak dediniz acaba?
Lisans programına kayıt yaptırdığın taktirde 29 yaşına kadar tecil alabilirsin.