Psi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ÖSYM henüz açıklamadı ama dgs tercihleri yakında başlar. Bölümünüz hangi lisans bölümlerine geçebiliyor bilmiyorum küçük bir araştırma ile bunun cevabını bulabilirsiniz. Tercihlerinizi yaptıktan sonra eğer yerleşirseniz kayıt için açıköğretim bürosuna gittiğinizde askerliğin okul tarafından tecil edilip edilmediğini öğrenirsiniz. Aksi bir durumda zaten 29 yaşına kadar tecil hakkınızı var kendiniz gidip halledersiniz.

Şu an başvuruları devam eden ikinci üniversite eğer ön lisans mezunuysan mecbur bir ön lisans programı seçiyorsun yani lisansa tamamlanmıyor maalesef.

Hocam zaten ön lisans bitirdim diplomam var bazı kişiler sınavsız olarak lisans bölümüne kayıt olabileceiğimi söylüyolar

Birde istanbul üniversitesinin şöyle bir duyurusu var.