• 14-07-2017, 17:26:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar merhaba laptobum çok ısınıyor.Araştırdım ama bu saputucu fanlar işe yarar mı ne dersiniz ? Ne yapmam gerekiyor.Oyunlar Çok kasıyor.
  • 14-07-2017, 18:25:46
    #2
    Developer
    Selamlar,
    Dizüstü bilgisayarlar uzun süreli kullanım için üretilmiyorlar. Haliyle uzun süre veya aşırı yükte kullanacaksanız bir soğutucu ile desteklemeniz gerekiyor. Kaliteli ürün almanızı öneririm, 10 15 liralık ürünler işe yaramıyor.
  • 14-07-2017, 18:28:58
    #3
    laptopun markası nedir?
    soğutucu ile kullanmıyorsanız normaldir ısınması.
  • 14-07-2017, 18:51:17
    #4
    Erbab16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba laptobum çok ısınıyor.Araştırdım ama bu saputucu fanlar işe yarar mı ne dersiniz ? Ne yapmam gerekiyor.Oyunlar Çok kasıyor.
    Bende soğutucu var çok işe yarıyor bundan kullanıyorum aliexpress'ten 20$'a almıştım. Ama en önemlisi laptopun kendi içini açıp temizlemek tozlanmadansa tabi.
    Oyunlar için diyorsan bunun gibisini al yoksa 2 fanlılar pek etki etmez, bide şarj aletine takıp kullanırsın mis gibi olur.
    20 FPS aldığım oyun 40 fps'e kadar yükselebiliyor.

  • 14-07-2017, 23:05:47
    #5
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    laptopun markası nedir?
    soğutucu ile kullanmıyorsanız normaldir ısınması.
    markasaı lenova hocam birde vakummlu soğutucu işimi görürmü ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:05:47 -->-> Daha önceki mesaj 23:04:47 --

    MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende soğutucu var çok işe yarıyor bundan kullanıyorum aliexpress'ten 20$'a almıştım. Ama en önemlisi laptopun kendi içini açıp temizlemek tozlanmadansa tabi.
    Oyunlar için diyorsan bunun gibisini al yoksa 2 fanlılar pek etki etmez, bide şarj aletine takıp kullanırsın mis gibi olur.
    20 FPS aldığım oyun 40 fps'e kadar yükselebiliyor.

    kaliteli cihaza benziyor saolun hocam bakıcam
  • 14-07-2017, 23:09:57
    #6
    Fanı kirlenmiştir, içini açıp temizleyin..
  • 14-07-2017, 23:38:13
    #7
    Soğutucu kullanmak yerine, cihazı açıp termal macununu değiştirip, fanını temizlerseniz daha sağlıklı bir işlem olacak. Genel olarak, ısınmalar termal macun ve fan tozlanmasından oluyor.
  • 14-07-2017, 23:59:50
    #8
    Laptop soğutucular pek fazla etki etmez.
    Yaz aylarında malum sıcaklar onlarıda vuruyor.
    Termal macunu değiştirmekte fayda var.
  • 15-07-2017, 00:01:46
    #9
    Isınması şuan ki havalarda gayet normal diye düşünüyorum.
    Laptop bakımı da önemli mesela ben 6 ayda bir termal macun yeniler,fan temizliği yaparım.
    Size de önerim bu olacaktır.Eğer uzun zamandır temizlik yapılmıyorsa ve termal macun kuruduysa,yenilemeniz durumunda hissedilir bir fark olur.