laptopun markası nedir?
soğutucu ile kullanmıyorsanız normaldir ısınması.
markasaı lenova hocam birde vakummlu soğutucu işimi görürmü ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:05:47 -->-> Daha önceki mesaj 23:04:47 --
Bende soğutucu var çok işe yarıyor bundan kullanıyorum aliexpress'ten 20$'a almıştım. Ama en önemlisi laptopun kendi içini açıp temizlemek tozlanmadansa tabi.
Oyunlar için diyorsan bunun gibisini al yoksa 2 fanlılar pek etki etmez, bide şarj aletine takıp kullanırsın mis gibi olur.
20 FPS aldığım oyun 40 fps'e kadar yükselebiliyor.
kaliteli cihaza benziyor saolun hocam bakıcam