Arkadaşlar merhaba laptobum çok ısınıyor.Araştırdım ama bu saputucu fanlar işe yarar mı ne dersiniz ? Ne yapmam gerekiyor.Oyunlar Çok kasıyor.
Bende soğutucu var çok işe yarıyor bundan kullanıyorum aliexpress'ten 20$'a almıştım. Ama en önemlisi laptopun kendi içini açıp temizlemek tozlanmadansa tabi.
Oyunlar için diyorsan bunun gibisini al yoksa 2 fanlılar pek etki etmez, bide şarj aletine takıp kullanırsın mis gibi olur.
20 FPS aldığım oyun 40 fps'e kadar yükselebiliyor.