Isınması şuan ki havalarda gayet normal diye düşünüyorum.
Laptop bakımı da önemli mesela ben 6 ayda bir termal macun yeniler,fan temizliği yaparım.
Size de önerim bu olacaktır.Eğer uzun zamandır temizlik yapılmıyorsa ve termal macun kuruduysa,yenilemeniz durumunda hissedilir bir fark olur.