• 03-07-2017, 21:05:01
    #1
    Merhabalar bugün baymak marka elegan plus inverter 12lik a++ klima aldım. Kullanan var mı acaba bu marka hakkında bilgisi olan var mı ? Memnun musunuz ne kadar faturaya fiyat farkı oldu şimdiden teşekkürler.

    Not: Adana ve çevre illerde oturupta kullananlar daha detaylı bilgi verirse sevinirim yanıyoruz
  • 03-07-2017, 21:48:53
    #2
    Hayırlısı olsun. Montaj sırasında mutlaka vakumlama işlemini yaptırın. Göstermelik degil gerçek anlamda vakumlama yaptirin hocam. Vakumlama yapmazlarsa servis kurulum formunu imzalamayin.
  • 03-07-2017, 21:51:08
    #3
    18.000'liğini kullaanıyorum bende yeni aldım sayılır ve gayet memnunum, akşam yatarken kullanacaksanız biraz sesli
  • 04-07-2017, 22:46:39
    #4
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun. Montaj sırasında mutlaka vakumlama işlemini yaptırın. Göstermelik degil gerçek anlamda vakumlama yaptirin hocam. Vakumlama yapmazlarsa servis kurulum formunu imzalamayin.
    Vakumlama derken hocam nasıl birşey ilkkez duyuyorum neye dikkat etmeliyim neden yaptırmalıyım ?

    okutan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18.000'liğini kullaanıyorum bende yeni aldım sayılır ve gayet memnunum, akşam yatarken kullanacaksanız biraz sesli
    Aynen yatarken kullanıcaz da biraz ses sıkıntı olmaz top patlasa uyanmam ben
  • 05-07-2017, 03:18:43
    #6
    hocam ne kadara aldınız? Bende bakıyorumda çok mu sesli çalışıyor?