Merhabalar bugün baymak marka elegan plus inverter 12lik a++ klima aldım. Kullanan var mı acaba bu marka hakkında bilgisi olan var mı ? Memnun musunuz ne kadar faturaya fiyat farkı oldu şimdiden teşekkürler.

Not: Adana ve çevre illerde oturupta kullananlar daha detaylı bilgi verirse sevinirim yanıyoruz