Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun. Montaj sırasında mutlaka vakumlama işlemini yaptırın. Göstermelik degil gerçek anlamda vakumlama yaptirin hocam. Vakumlama yapmazlarsa servis kurulum formunu imzalamayin.
Vakumlama derken hocam nasıl birşey ilkkez duyuyorum neye dikkat etmeliyim neden yaptırmalıyım ?

okutan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18.000'liğini kullaanıyorum bende yeni aldım sayılır ve gayet memnunum, akşam yatarken kullanacaksanız biraz sesli
Aynen yatarken kullanıcaz da biraz ses sıkıntı olmaz top patlasa uyanmam ben