Hayırlısı olsun. Montaj sırasında mutlaka vakumlama işlemini yaptırın. Göstermelik degil gerçek anlamda vakumlama yaptirin hocam. Vakumlama yapmazlarsa servis kurulum formunu imzalamayin.