• 26-05-2017, 15:31:18
    #1
    Az önce aklıma geldi, uzun zamandır mesajını görmüyordum; @KOBRA; neden banlandı bilginiz var mı? veya Gold olan arkadaşlar görebiliyor mu?
  • 26-05-2017, 15:37:23
    #2
    24-11-2015 Tarihinde Banlandi | Sebep: forumda düzgün konuşun. " so...... sitesi " https://www.r10.net/gundemdeki-konula...post1071091568 | Ban'in Acilacagi Tarih: 26-11-2015
  • 26-05-2017, 15:42:12
    #3
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24-11-2015 Tarihinde Banlandi | Sebep: forumda düzgün konuşun. " so...... sitesi " https://www.r10.net/gundemdeki-konula...post1071091568 | Ban'in Acilacagi Tarih: 26-11-2015
    Sanırım tatil moduna almış kendisini.
    Çok teşekkür ederim.
  • 26-05-2017, 15:48:10
    #4
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım tatil moduna almış kendisini.
    Çok teşekkür ederim.
    Eski ban sebebini yazmış arkadaş size en son banlanmasının sebebi aşağıda ki gibidir.

    18-04-2017 Tarihinde Banlandi | Sebep: r10.net siyaset değil webmaster platformu! foruma uygun olmayan üye. | Ban'in Acilacagi Tarih: 01-01-1970
  • 26-05-2017, 15:55:26
    #5
    cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski ban sebebini yazmış arkadaş size en son banlanmasının sebebi aşağıda ki gibidir.

    18-04-2017 Tarihinde Banlandi | Sebep: r10.net siyaset değil webmaster platformu! foruma uygun olmayan üye. | Ban'in Acilacagi Tarih: 01-01-1970
    Ciddi misiniz, banlayan mod sanırım ters taraftan kalkmış o gün. Bir ton siyasi tartismalar oldu kimi bu sekilde banladilar? Off topic te yazilan mesaja istinaden banlandiysa yanlis olmus. Umarim düzeltirler.

    Yardiminiz icin tesekkur ederim hocam.
  • 26-05-2017, 23:45:43
    #6
    Yok hocam kendisi banlattırdı diye biliyorum ben, yakından takip ediyordum konusunu
  • 27-05-2017, 00:04:30
    #7
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Severdim kendisini.Aklılcı ciddi ve saygılı bir üye olarak bilirdim.Ayrıca kendisi de siyasetçiydi...
  • 27-05-2017, 00:09:46
    #8
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Severdim kendisini.Aklılcı ciddi ve saygılı bir üye olarak bilirdim.Ayrıca kendisi de siyasetçiydi...
    Katılıyorum hocam. Koşulsuz ve samimi şekilde yardım eden bir büyüğümdü.
    Eğer kendi isteğiyle ayrıldıysa aramızdan saygı duyarım ama siyasi içerikli mesajından ötürü banlanma olduysa bu konuyu yöneticiler tekrar ele almalı. Off topic'de yazılanlardan sorumlu tutulmamamız gerekiyor.
  • 27-05-2017, 00:24:39
    #9
    Gündem bölümünden kalıcı banlandım bende. Siyasi tartışmayı donanımhaberde sürdürüyorum artık