KOBRA neden banlandı?
13
●973
- 26-05-2017, 15:37:2324-11-2015 Tarihinde Banlandi | Sebep: forumda düzgün konuşun. " so...... sitesi " https://www.r10.net/gundemdeki-konula...post1071091568 | Ban'in Acilacagi Tarih: 26-11-2015
- 26-05-2017, 15:42:12Sanırım tatil moduna almış kendisini.F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim. - 26-05-2017, 15:48:10Eski ban sebebini yazmış arkadaş size en son banlanmasının sebebi aşağıda ki gibidir.Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18-04-2017 Tarihinde Banlandi | Sebep: r10.net siyaset değil webmaster platformu! foruma uygun olmayan üye. | Ban'in Acilacagi Tarih: 01-01-1970 - 26-05-2017, 15:55:26Ciddi misiniz, banlayan mod sanırım ters taraftan kalkmış o gün. Bir ton siyasi tartismalar oldu kimi bu sekilde banladilar? Off topic te yazilan mesaja istinaden banlandiysa yanlis olmus. Umarim düzeltirler.cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yardiminiz icin tesekkur ederim hocam. - 27-05-2017, 00:04:30Severdim kendisini.Aklılcı ciddi ve saygılı bir üye olarak bilirdim.Ayrıca kendisi de siyasetçiydi...
- 27-05-2017, 00:09:46Katılıyorum hocam. Koşulsuz ve samimi şekilde yardım eden bir büyüğümdü.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer kendi isteğiyle ayrıldıysa aramızdan saygı duyarım ama siyasi içerikli mesajından ötürü banlanma olduysa bu konuyu yöneticiler tekrar ele almalı. Off topic'de yazılanlardan sorumlu tutulmamamız gerekiyor.