• 27-05-2017, 00:45:01
    #10
    Kaliteli bir üyeydi yazık oldu.
    • KOBRA
    KOBRA bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-05-2017, 00:46:55
    #11
    https://www.r10.net/sikayetim-var/169...ighlight=KOBRA

    Arkadaşlar KOBRA kendisi banlattırdı üyeliğini, isteyenler linkten bakabilir.
  • 27-05-2017, 00:53:55
    #12
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Adam buram buram kalite kokuyor...


    Forumda ki 1 tek üyeye bile1 lira borcum yoktur. Bir kaç üyeden verdiğim borc karşılığında alacağım mevcuttur.Lakin onlardan da her hangi bir ödeme talebim yoktur ve olmayacaktır.(Hakkım helaldir)

    Şirketim tarafından yapılan son bir yıldır bir çoğunun isimleri ve cep telefonları şahsımda kayıtlı olan bir çok forum üyesine verdiğim öğrenim bursu desteklerim kesintisiz şekilde devam edecektir.Kimse forumla ilişkimin kesilmesinden sonra verdiğim sözlerin askıda kalacağını düşünmesin.

    Helal olsun
  • 27-05-2017, 01:28:01
    #13
    .Kaybedilmeyecek üyelerden biriydi saglık olsun
  • 27-05-2017, 01:41:34
    #14
    Yerinde bir karar olmuş sürekli siyasi tartışma konularında agresif tartışmalara neden oluyordu