Eski ban sebebini yazmış arkadaş size en son banlanmasının sebebi aşağıda ki gibidir.
18-04-2017 Tarihinde Banlandi | Sebep: r10.net siyaset değil webmaster platformu! foruma uygun olmayan üye. | Ban'in Acilacagi Tarih: 01-01-1970
Ciddi misiniz, banlayan mod sanırım ters taraftan kalkmış o gün. Bir ton siyasi tartismalar oldu kimi bu sekilde banladilar? Off topic te yazilan mesaja istinaden banlandiysa yanlis olmus. Umarim düzeltirler.
Yardiminiz icin tesekkur ederim hocam.