Severdim kendisini.Aklılcı ciddi ve saygılı bir üye olarak bilirdim.Ayrıca kendisi de siyasetçiydi...
Katılıyorum hocam. Koşulsuz ve samimi şekilde yardım eden bir büyüğümdü.
Eğer kendi isteğiyle ayrıldıysa aramızdan saygı duyarım ama siyasi içerikli mesajından ötürü banlanma olduysa bu konuyu yöneticiler tekrar ele almalı. Off topic'de yazılanlardan sorumlu tutulmamamız gerekiyor.