• 01-05-2017, 16:47:55
    #1
    Arkadaşlar yakın bir arkadaşıma çiçek göndermek istiyorum. Kendisi İzmir/Menemen'de ben de Ankara'dayım. Önerebileceğiniz sıkıntı çıkmayacak çiçek gönderme sitesi tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim. Daha önce hiç çiçek göndermedim. O yüzden çiçek sipariş verirken nelere dikkat etmemi önerirsiniz? Geçen çiçek sepetine girdim. Ama buket olarak mı gönderiliyor anlamadım.

    Tavsiye veren herkese r10+ vereceğim.
  • 01-05-2017, 16:52:18
    #2
    Çiçek Sepeti senelerdir kullanıyorum. Genel olarak memnunum. Bazen çiçeği gönderen neticede farklı farklı yerler olduğu için memnuniyet en üst seviyede olamayabiliyor ama genel olarak iyi. Belirtilen saatler arasında teslimat çok hızlı bir şekilde yapılıyor.
  • 01-05-2017, 16:53:34
    #3
    Takip..
  • 01-05-2017, 16:57:22
    #4
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çiçek Sepeti senelerdir kullanıyorum. Genel olarak memnunum. Bazen çiçeği gönderen neticede farklı farklı yerler olduğu için memnuniyet en üst seviyede olamayabiliyor ama genel olarak iyi. Belirtilen saatler arasında teslimat çok hızlı bir şekilde yapılıyor.
    Ne tür alırsan al çiçekleri buket şeklinde süsleyerek mi gönderiyorlar? Bu arada r10+ verdim. Teşekkürler.
  • 01-05-2017, 17:01:34
    #5
    http://izmircicek.net/ hızlı teslimat istersen
  • 01-05-2017, 17:00:10
    #6
    Çiçek Sepeti kullanabilirsiniz muhtemelen onlarda menemen'deki 3-4 çiçekçiden herhangi biri ile gönderi yapacaklardır.
  • 01-05-2017, 17:06:58
    #7
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne tür alırsan al çiçekleri buket şeklinde süsleyerek mi gönderiyorlar? Bu arada r10+ verdim. Teşekkürler.
    fotoğraftakinin aynısını gönderiyorlar...ben de birçok defa gönderdim. memnunum firmadan.
  • 01-05-2017, 17:07:54
    #8
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çiçek Sepeti kullanabilirsiniz muhtemelen onlarda menemen'deki 3-4 çiçekçiden herhangi biri ile gönderi yapacaklardır.
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://izmircicek.net/ hızlı teslimat istersen
    Teşekkürler arkadaşlar. R10+larınızı verdim.
  • 01-05-2017, 17:24:25
    #9
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne tür alırsan al çiçekleri buket şeklinde süsleyerek mi gönderiyorlar? Bu arada r10+ verdim. Teşekkürler.
    Görselde ne ise onu gönderiyorlar; tam olarak o şekilde. Arajman olabilir, vazo olabilir, tam olarak resminde olduğu gibi geliyor.