Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çiçek Sepeti senelerdir kullanıyorum. Genel olarak memnunum. Bazen çiçeği gönderen neticede farklı farklı yerler olduğu için memnuniyet en üst seviyede olamayabiliyor ama genel olarak iyi. Belirtilen saatler arasında teslimat çok hızlı bir şekilde yapılıyor.
Ne tür alırsan al çiçekleri buket şeklinde süsleyerek mi gönderiyorlar? Bu arada r10+ verdim. Teşekkürler.