saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne tür alırsan al çiçekleri buket şeklinde süsleyerek mi gönderiyorlar? Bu arada r10+ verdim. Teşekkürler.
fotoğraftakinin aynısını gönderiyorlar...ben de birçok defa gönderdim. memnunum firmadan.