saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne tür alırsan al çiçekleri buket şeklinde süsleyerek mi gönderiyorlar? Bu arada r10+ verdim. Teşekkürler.
Görselde ne ise onu gönderiyorlar; tam olarak o şekilde. Arajman olabilir, vazo olabilir, tam olarak resminde olduğu gibi geliyor.