• 23-03-2017, 09:50:04
    #37
    Müteahhitden ev al 2 hafta sonra 20 bin üstü fiyat çek

    E6853 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 05-09-2018, 21:02:54
    #38
    Merhaba ;

    Ürünlerimizi Franchise veya bayilik şeklinde size gönderiyoruz.
    Stand size ait şekilde uygun bir bölgede min 16 metre kare bir alanda ürünlerimizi satabilirsiniz.
    Ürünleri dilerseniz siz siteden seçebilir dilerseniz bizim paketlerimizi tercih edebilirsiniz.
    Size iskontolu şekilde gönderilecek bu ürünleri mağazadan satabileceğiniz gibi internet üzerinden de vereceğimiz XML ile satabilirsiniz.

    Düşünürseniz dönüş yapmanızı rica ederim.
    08503050508 (Dahili:2)
  • 05-09-2018, 21:15:31
    #39
    Hocam araba kiralama işi yapın. Aynı zamanda da al sat yapın. O kadar param olsan ilk yapacagım iş o. Akarı kokarı yok. Aldıgın belli verdiğin belli.
  • 05-09-2018, 21:40:01
    #40
    emrezsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam araba kiralama işi yapın. Aynı zamanda da al sat yapın. O kadar param olsan ilk yapacagım iş o. Akarı kokarı yok. Aldıgın belli verdiğin belli.
    hocam arkadaş banlı 1 yıldan fazladır foruma girişi yok
    ama otomobil al sat mevzuları son 1 yıldır diplerde hiç mantıklı değil.
  • 05-09-2018, 21:50:30
    #41
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam arkadaş banlı 1 yıldan fazladır foruma girişi yok
    ama otomobil al sat mevzuları son 1 yıldır diplerde hiç mantıklı değil.
    valla farketmedim banlı oldugunu. Konu yukarı taşınınca kim olduguna bakmadan biraz karaladım.
    Ben araba alıp satanların arasında oldugum için bana hiç oyle ölü bir sektör gibi gelmiyor. Cidden çok acayip alış satış yapıyorlar. Tabi adamlar işin pirleri. Ben yapamam o kadar. Ama param olsa kesinlikle kiralama işine girerim.
  • 05-09-2018, 22:02:45
    #42
    emrezsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla farketmedim banlı oldugunu. Konu yukarı taşınınca kim olduguna bakmadan biraz karaladım.
    Ben araba alıp satanların arasında oldugum için bana hiç oyle ölü bir sektör gibi gelmiyor. Cidden çok acayip alış satış yapıyorlar. Tabi adamlar işin pirleri. Ben yapamam o kadar. Ama param olsa kesinlikle kiralama işine girerim.
    al sat mı kiralama mı hocam kiralama olayları o paraya olmaz maalesef kiraya verirsin en basiti airbagleri yürütürler hiç anlamazsın ne dümenler var şaşarsın.

    daha kolay risksiz ve kazançlı onlarca alanlar var illa birşey alıp satmak değil onları bir çatı altında toplamak bile kazançlı olabilir.

    tecrübe bilgi ve çevre sonrası problemsiz bir yazılım sistemi
  • 05-09-2018, 22:04:40
    #43
    emrezsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam araba kiralama işi yapın. Aynı zamanda da al sat yapın. O kadar param olsan ilk yapacagım iş o. Akarı kokarı yok. Aldıgın belli verdiğin belli.
    Dünyanın en büyük oto kiralama şirketinin doğuda iki şehirde bayiliğini yaptık 5 sene kadar. Senelik ciromuz dudak uçuklatırdı ama geçtiğimiz sene iflasımızı açıkladık, 6-7 haneli borçlara ulaştık ve bayiliklerimiz elimizden alındı. Emin olun hiç de akarı kokarı olmayan bir iş değil.
    Adam lüks araç kiralıyor, koltuğa başkasını oturtup kaza yaparak aracı perte çıkarıyor. Kasko doğal olarak ödemiyor. Hiç bir dava, icra da elinden alamıyor adamın o yüz binlerce lirayı.
    Haftada bir kaçakçılıktan mutlaka aracınız bağlanıyor, peşinden koşturmaya personel yetmiyor.
    Aracınızı kaçırıyorlar, parçalamaya kalkıyorlar. Anahtar onda olduğu için yasa gereği hiç bir şey yapamıyorsunuz aracı bulabilirseniz alabiliyorsunuz ancak.
    Coğrafyadan kaynaklı bir problem bu da, bir aracımız terör örgütü tarafından yakıldı.
    ...

    Milyon liranız da olsa elinizde, girmeyin bu işe. Yasalar kiralatandan değil kiralayandan yana oldukça çok arabanızı kurban verirsiniz.