fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam arkadaş banlı 1 yıldan fazladır foruma girişi yok
ama otomobil al sat mevzuları son 1 yıldır diplerde hiç mantıklı değil.
valla farketmedim banlı oldugunu. Konu yukarı taşınınca kim olduguna bakmadan biraz karaladım.
Ben araba alıp satanların arasında oldugum için bana hiç oyle ölü bir sektör gibi gelmiyor. Cidden çok acayip alış satış yapıyorlar. Tabi adamlar işin pirleri. Ben yapamam o kadar. Ama param olsa kesinlikle kiralama işine girerim.