
valla farketmedim banlı oldugunu. Konu yukarı taşınınca kim olduguna bakmadan biraz karaladım.
Ben araba alıp satanların arasında oldugum için bana hiç oyle ölü bir sektör gibi gelmiyor. Cidden çok acayip alış satış yapıyorlar. Tabi adamlar işin pirleri. Ben yapamam o kadar. Ama param olsa kesinlikle kiralama işine girerim.
al sat mı kiralama mı

hocam kiralama olayları o paraya olmaz maalesef

kiraya verirsin en basiti airbagleri yürütürler hiç anlamazsın ne dümenler var şaşarsın.
daha kolay risksiz ve kazançlı onlarca alanlar var illa birşey alıp satmak değil onları bir çatı altında toplamak bile kazançlı olabilir.
tecrübe bilgi ve çevre sonrası problemsiz bir yazılım sistemi