• 28-12-2016, 09:26:40
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    bir hakaret ( tehdit ) davam var. Müşteki taraf benim. Ocak ayın da duruşma verilmiş. Ben dava ya katılmasam benim açımdan bir sorun çıkar mı ? Duruşmya kesin gitmem gerekir mi ? Bilgisi olanlar cevaplar ise sevinirim.
  • 28-12-2016, 10:14:07
    #2
    1 gitmezsin 2 gitmezsin hakim en son polis zoru ile seni mahkemeye çağıracaktır. Bunu yapmaktansa git gir korkmanıza gerek yok.
  • 28-12-2016, 11:11:32
    #3
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 gitmezsin 2 gitmezsin hakim en son polis zoru ile seni mahkemeye çağıracaktır. Bunu yapmaktansa git gir korkmanıza gerek yok.
    Korku değil hocam şehir dışına çıkma ihtimalim var yakın tarihler de o yüzden soruyu sordum. Bir kaç da araştırma yaptım gitmek mantıklı bir tercihmiş. İlla ki müştekinin ifadesi gerekiyormuş.
  • 28-12-2016, 11:19:07
    #4
    Avukatın yoksa sıkıntı gitmelisin yoksa hakimde farklı kanaatler belire bilir
  • 28-12-2016, 11:20:57
    #5
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korku değil hocam şehir dışına çıkma ihtimalim var yakın tarihler de o yüzden soruyu sordum. Bir kaç da araştırma yaptım gitmek mantıklı bir tercihmiş. İlla ki müştekinin ifadesi gerekiyormuş.

    Gitmediğin her zamanda sana kağıt gönderecekler en sonunda seni kayıtlı adresinden polis zoru ile alacaklar ayrıca hakımin gözünde bu iyi bir şey değil. Git ifadeni verdiysen aynısı geçerli de eklemen varsa ekle.
  • 28-12-2016, 15:20:03
    #6
    Bişey olmaz. Bir sonrakine zorla getirme kararı çıkar. Ama duruşmaya gitmen hakim gözünde lehine olur

    E6853 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 28-12-2016, 15:32:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Gitmeniz daha iyi olacaktır. Yakalama veya zorla getirme kararı çıkabilir.
  • 28-12-2016, 18:35:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Gidin tabiki, gitmemek daha sıkıntılı olur. Size zaten ihtarname gönderildiği zaman mahkemeye intikal etmeniz, gitmediğiniz taktirde ise polis nezaretinde götürüleceğiniz yazmaktadır.
  • 28-12-2016, 19:29:37
    #9
    Hakaret davasında gitmeyince dava düşer diyorlardı.