Konu
Müşteki olduğum davaya gitmezsem ne olur ?
28-12-2016, 09:26:40
#1
thealiyasar
Arkadaşlar merhaba,
bir hakaret ( tehdit ) davam var. Müşteki taraf benim. Ocak ayın da duruşma verilmiş. Ben dava ya katılmasam benim açımdan bir sorun çıkar mı ? Duruşmya kesin gitmem gerekir mi ? Bilgisi olanlar cevaplar ise sevinirim.