Arkadaşlar merhaba,

bir hakaret ( tehdit ) davam var. Müşteki taraf benim. Ocak ayın da duruşma verilmiş. Ben dava ya katılmasam benim açımdan bir sorun çıkar mı ? Duruşmya kesin gitmem gerekir mi ? Bilgisi olanlar cevaplar ise sevinirim.