Gidin tabiki, gitmemek daha sıkıntılı olur. Size zaten ihtarname gönderildiği zaman mahkemeye intikal etmeniz, gitmediğiniz taktirde ise polis nezaretinde götürüleceğiniz yazmaktadır.