Korku değil hocam şehir dışına çıkma ihtimalim var yakın tarihler de o yüzden soruyu sordum. Bir kaç da araştırma yaptım gitmek mantıklı bir tercihmiş. İlla ki müştekinin ifadesi gerekiyormuş.
Gitmediğin her zamanda sana kağıt gönderecekler en sonunda seni kayıtlı adresinden polis zoru ile alacaklar ayrıca hakımin gözünde bu iyi bir şey değil. Git ifadeni verdiysen aynısı geçerli de eklemen varsa ekle.